Strona główna | Mapa serwisu | English version
  
CZARNE BRYKI

C
Aston Martin
OPISY > Aston Martin
Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest perfekcyjne.Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypAston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest perfekcyjne.Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zaAston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest perfekcyjne.Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zaAston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest perfekcyjne.Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest

omowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest domowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest olerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest

Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.


Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy. Dzięki temu pokonywanie zakrętów jest perfekcyjne.Aston Martin ? styl w standardzie!
Lionel Martin i Robert Bamford zaczęli w 1914 r. tworzyć bardzo wyrafinowane, pełne osobliwego charakteru, sportowe samochody. Założyciele firmy Aston Martin wyszli z założenia, że osiągi nie powinny być dla klienta jedynym atutem.

Twórcy Aston Martinów dotarli do tajemnicy, że auto nie jest tylko zbitką kilku pasujących do siebie części. To raczej sztuka dopasowania potencjalnie bezdusznych przedmiotów w taki sposób, by samym swym wyglądem poruszały najgłębsze emocje! A po odpaleniu silnika, właściciel powinien poprzysiąc wieczną miłość...

Tworzyli produkty najwyższej jakości, zawsze z najlepszych materiałów, a całość wypolerowana doskonałym stylem. Auta z Newport Pagnell podobnie jak Bentley’e i Jaguary zadomowiły się na sportowych podiach. Wygrywały 24 godziny w Spa (1948 r.), Le Mans (1951, 1959), Nurburgring (1959)... Powstało kilka najsłynniejszych i obecnie najcenniejszych modeli na świecie, których cena po latach jest niewyobrażalnie wysoka.

W latach ’80-tych firma wpadła w finansowy dołek, który stawał się coraz głębszy. Próbę ratowania marki wziął na swoje barki Ford i w 1987 r. wykupił 75 proc. udziałów. Po tym finansowym zastrzyku, z fabryk wyjechały ratujące legendę V8 Vantage oraz DB7, który szybko stał się przebojem rynkowym. Zarząd odetchnął, a Ford Motor Company zebrała brakujące 15 proc. udziałów. Pod rządami potentata projektanci Aston Martina stali się bardzo wydajni. Powstawały kolejne modele.

Obecnie firma ma do zaoferowania auta zbyt piękne, by je zlekceważyć i zbyt drogie, by je z łatwością kupić! Minęło 90 lat, a Aston wciąż reprezentuje wartości sprzed lat. W ofercie są aktualnie cztery modele, trzy stylowe coupe - V8 Vantage, DB9, V12 Vanquish i kabriolet - DB9 Volante. Współczesność dla firmy oznacza luksusowe bolidy, potrafiące pędzić ponad 321km/h.

Najmłodszym i najmniejszym w ofercie jest V8 Vantage, wprowadzony w 2005 roku. Celuje w klientów, którzy do tej pory odwiedzali salony Porsche i Ferrari. Potężna, 8-cylindrowa jednostka o pojemności 4,3 litra i mocy 380 KM jest w stanie zniszczyć trawę największego pola golfowego świata w jedno popołudnie. Silnik przesunięty jest nieco w kierunku kabiny, co bardzo korzystnie wpływa na rozkład masy.


wpisz treść